we had the same feelings at the opposite time

Hej fina ni. Jag har fullt upp med allt möjligt, sjukt mycket som händer nu. Nu kommer jag vara hemma extremt lite, med start från helgen som gick som spenderades i Hudiksvall. Där hängde jag på Miljötinget vilket jag gjorde även förra året, dagarna varvades med gnäll, dubstep, vegomat och protester vilket kändes som mig själv i ett nötskal. Åtminstone till viss del. Eller kanske inte alls. Eller.....jo. Typ-ish.

På fredag drar jag till Eskilstuna igen för första gången på två månader. Det känns konstigt, men jag vill komma bort lite. Jag behöver det. Å andra sidan känns det inte som att min hemstad är så jävla mycket att komma tillbaka till heller. Jaja. Bort kommer jag åtminstone, lite. Höstmörkret färgar av sig på mig och allt jag ser är stress och oro. Varför ska jag aldrig kunna släppa saker och ting? Släppa det förflutna, släppa mina krav. bara tanken av det i sig gör det hela värre och jag försätter mig själv i en ond cirkel. Men det är ingen annan än jag själv som kan bryta den.

Det ultimata sker strax efter lovet. 111111 anländer och jag ser Patrick Wolf på nytt. Lycka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0