seeing shadows in the distant light

Jag gillar inte ens Hurts. Ändå lyssnar jag. Insåg att jag gillar dem mindre än jag tidigare trott. Knasbrud.

Idag har jag spanskaprov. Hade planerat att gå upp tidigt för att plugga på sovmorgonen som jag egentligen har, istället lyckades jag försova mig och komma för sent till min första lektion. Jag har redan skjutit upp provet en gång men haft noll intresse av att plugga till det (även fast jag borde) trots förlängd tid. Åh, har total förlust på motivation och samtidigt sådan total lust till att göra någonting, någonting stort, någonting....radikalt. Dock utan inspiration. Vill göra tusen saker samtidigt men gör ingenting. Ingenting ingenting ingenting. Säger åt mig själv att chilla, ändå känns det som att det är det enda jag gör. Det i sig gör mig stressad. Ond cirkel, som jag nog tidigare sagt.

Nu ska jag rycka upp mig och käka en chokladboll eller något. Eller bara byta musik från någonting jag inte gillar till någonting awesome. Ha. Hörs later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0