du måste tvinga mig ut och jag ska bara följa med

Imorgon åker jag till Stockholm. Det ska bli så otroligt nice. Shopping, träffa Cassandra och sedan se Patrick Wolf på nytt. Herrejisses vad jag tjatar, men det är så det blir kanske.

Den här veckan har varit bra. Flyt med plugg och prov och dylikt. Har spelat The Sims 2 som en idiot men det behövs faktiskt ibland! Kanske borde tänka efter dock då jag kom för sent till en lektion för att "jag skulle mata mina simmar"... Jaja. Någon hobby borde man väl få ha?

En annan sak som gjort mig helt jävla totallycklig den här veckan är att jag igår fick veta någonting alldeles, alldeles underbart (Askungen-style). Sigur Rós, mitt älskade Sigur Rós, ska nu återförenas (efter live dvd:n Inní) och släppa ett sprillans nytt album i vår. Det kan dessutom innebära att de åker ut på turné, vilket skulle försätta mig i sådan eufori att jag inte vet vart jag skulle ta vägen. Jag är så fruktansvärt toklycklig att det inte finns ord som kan beskriva det.


så ska du slita ut ditt trasiga hjärta?
snart kommer hela världen dyrka ditt namn
och snart ska någon driva ut demoner
så ska vi vakna i ett paradis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0