HERREJÄÄÄÄVLAR

För de som ej har sett mitt tokbryt på Facebook så kan jag härmed meddela att PATRICK FUCKING WOLF KOMMER TILL PEACE AND LOVE I SOMMAR!!!!!!!! Detta är helt sjukt, jag är så galet överlycklig, det går inte ens att beskriva med ord. Borlänge here I come liksom. Och jag som inte ens hade tänkt åka på någon festival i sommar, men nu jääääävlar! Så underbart. Shit. Ja. Bäst.


Covern till Lupercalia som släpps 30/5. Svenne som varit med och fixat det dessutom, tjockt nice. Gillar det!! (och ja håret är ju rött Simon.... att jag inte ens tänkte på det?)

update: Omslagsbilden släpptes i morse, så den är helt färsk. Nice huh?


Kommentarer
Postat av: ljungberg.

Tristan

Oblivion

The Libertine

Accidents & Emergencies

Paris

Hard Times

This Weather

Wind In The Wires

The Magic Position

Bluebells

2011-03-27 @ 01:59:49
URL: http://lowfidelity.blogg.se/
Postat av: beeenjamin

Du är alltid så uppdaterad :P hans snyggaste omslag hittils tycker jag :)

2011-03-28 @ 08:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0