I'm not your toy

Lite electropop såhär på torsdagsmorgonen. Sista dagen innan lovet och megafeeeeeeeeet håltimme. Imorgon ska jag upp 4.45 för att åka med tidigt tåg mot Eskilstuna (det går i och för sig inte förrän 6.25, men bussen till tågstationen går 5.30), det blir nice för då är jag även tidigt i min hemstad. + en dag till liksom, och det är ju alltid trevligt.

Under morgondagen väntar Klädbytardag på Ungdomens hus, blir en visit där har jag lovat både mig själv och (indirekt) Elina. Ska bli av med lite skit som egentligen inte är skit, men sådant jag ej använder. Känns lite vemodigt men jag har verkligen alldeles för mycket kläder och bör rensa ur. Annars finns det ju ingen plats för någonting nytt, eller hur? Haha! Bor även hos mormor under helgen så om det är någon som vill ses när jag väl är nere är det bara att höra av sig, har inga som helst planer utöver det jag redan nämnt för tillfället.

På schemat idag:
* få tillbaka prov (som jag ÄGDE på!)
* Käka Fisk Benedictine (vad tusan är det? Någon som vet? (jag snart iallafall))
* Dodgeballturnering
* Packa
* Rensa garderoben
* SOVA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0