hej.

Hej jag gillar Johnossi och hej de är bara två stycken (ja för er som ej visste det men det borde ni) och hej de är så jävlaaaa bra live för sångaren har grym röst och det är ju nice för det blir som balsam för själen (som en hälsodrink på Birka Paradise heter den drack jag för att jag ej får intaga alkohol för att jag är underageee) och även öronen kanske såg dem på Miljötinget som jag för övrigt drömde om förra veckan det var illa min pappa var arg på mig i drömmen

och nej jag orkar inte med grammatik och all skit

detta är min protest
mot skolan, plugg och alla test
jag går hellre på fest
ja det gillar jag allra bäst
ett rim som suger värre än en vaccum cleaner
så blir det när solen ej skiner
utomhus
inomhus
snökaosrus
himmelbrus
är allt jag ser
snöflingor som ter
sig värre än min grammatik
säg mig
får jag kritik?


Kommentarer
Postat av: beeenjamin

du får tummen upp för att du ger fingret! ;)

2011-02-10 @ 09:31:42
Postat av: Leila

Alltså, rim är fan din grej. AWESOME! ;D

2011-02-10 @ 18:04:12
URL: http://leilahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0