dåligt inlägg

Idag skulle morfar ha fyllt 85 år. Grattis på födelsedagen.

Jag har inte velat skriva någonting sedan mitt senaste inlägg (som för övrigt gav mig tre gånger så många läsare, det värmer.) Det är svårt att bara kasta sig in i vardagen, det vanliga som jag brukar skriva om (nonsens) jag har inte vetat var jag ska börja någonstans, vad jag ska skriva, vad jag ska uttrycka. Det känns som att man inte bara kan flumma vidare efter det förra inlägget om min morfar. Därför försöker jag göra det snabbt nu, skriva om annat direkt, som att dra bort plåstret snabbt och tåla den brännande smärtan i några sekunder istället för att långsamt låta klistret dra bort hårstrå för hårstrå.

Har så sjukt mycket i skolan nu. Känner mig rejält skoltrött, så det är en riktigt dålig tajming. Har dock inte sjunkit till den nivån att jag stannar hemma, vilket är bra, då tar man åtminstone in någonting under lektionstid istället för att ligga hemma och peta sig i naveln. Längtar varje dag till lunchen, håltimmar, räknar ner dagarna till helg. Sova. Skönt.

I helgen målade jag naglarna för första gången på väldigt länge. Det var nice.

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0