kärlek

Måndag kväll. Har nu varit i Eskilstuna i fyra dagar. Känns så bra och så somrigt, märkte dock när jag kom hit att jag packat ner helt fel kläder. Inte är de särskilt uppmuntrande heller då paletten endast består av svart och marinblått, i princip. Blöh.
Idag har jag varit hemma hos finaste Elina. Promenerade från Hällby till Norr för att sedan få provåka sista biten hem på en cykel som jag lånat av denna multiengagerade extremvegan. Idag har jag även hunnit med att pressa lite på innergården endast iförd bikini, helt galet att kunna sola så naket redan nu i april. Undrar hur sommaren lär bli...?
Har iallafall hittills haft några underbara dagar. En snabb Stockholmsvisit klämdes in under påskafton och -dagen för god mat och äggjakt med kusinerna, innan dess har jag även hunnit med en lång stadsvandring med mina efterlängtade, fina vänner Emelie och Leila. Tror vi gick omkring i närmare tre timmar, helt insane. En stor höjdpunkt på denna korta tid var att hänga med mina tre låtsassyrror hos den äldsta av dem, har saknat dem alla tre så mycket och jag blev helt paff när jag var ute och gick med mormor i fredags (ja jag går mycket) och Uppsalasystrarna satt på Grappas uteservering och ropade på mig. Hade ingen aning om att de ens var här, så det blev ett kärt men överraskat återseende.
Imorgon väntar lunch med farmor och farfar och på onsdag händer det ofattbara - jag träffar Lisbeth. Så helt magnifikt och otroligt och underbart. Ett sms damp ner i min mobil tidigare idag, ett sms från min älskade tysk. Hon berättade att hon nu befann sig i landet och att hon är i Eskilstuna imorgon. På onsdag ses vi. Så galet. Så bra.
Hejdå. Jag lär sova gott i natt.

Kommentarer
Postat av: Leila

Wie :D Vi borde ses igen snart! <3

2011-04-26 @ 22:22:28
URL: http://leilahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0