jag gillar inte det här.

Jag försöker varken vara cool eller hipsterwannabe, vilket nämndes i en kommentar angående mitt inlägg om Viktor Norén. Förväntningar var väl ingenting direkt jag hade heller, eller jag trodde på något sätt att det kanske skulle vara någonting jag tyckte om eftersom brorsan Calle Noréns soloprojekt är helt okej. Även om det inte är musiken som ligger som mest spelade på min Jango eller så (inte spelade alls). Men jag tänkte ändå att man kan vara lite nyfiken när det ska vara poppigt och sådär, och det är ju sådant jag brukar tycka om. Antingen det eller deppopepp. Så jag tänkte, varför inte kolla upp liksom?
Sedan blev jag ju inte direkt positivt överraskad, och det var det jag skrev om. Det är inte heller särskilt ofta som jag är överdrivet mjuk och försiktig i mina argument, utan jag säger ofta rakt ut vad jag tycker och tänker. På gott och ont. Med detta vill jag bara reda ut lite och försöka klarna upp diverse tankar, inte klanka ner på någon eller något.
Jag tycker bara att det är synd att det verkar vara tvunget att vara coolare, bättre eller smartare än någon annan. Varför inte säga emot mig på ett snyggt sätt istället för att sätta sig på några höga hästar genom att se ner på - i ena kommentarförfattarens fall - någon man inte ens känner? Det är bara onödigt och dumt och verkligen inte inspirerande.
Nu har jag bitit ifrån tillräckligt för idag.
Tack för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0