i'm a countrystar yes i am

Eller inte.
Vill bara säga att jag tycker så förbaskat mycket om den här låten. Och trots att jag en gång skulle göra vad som helst för en HIM-konsert så är ändå originalet det bästa. Hörde den när jag stod och sminkade mig framför spegeln, första gången låten penetrerade mitt huvud på flera år, men nu var den bara där. Kalla mig bonnig, tönt eller vad som helst, men jag gillar faktiskt det här (och det står jag för). (Btw, ja, för mig är detta country. Åtminstone bonnigt. But I like it.)

Hejdå.

(jag åker förresten till Eskilstuna ikväll för den som är nyfiken.)

Kommentarer
Postat av: Leila

Originalet är ju sjukt bra. Jag älskar det :D

2011-04-21 @ 14:21:49
URL: http://leilahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0