blommor som du växer bara på brinnande fartyg

Egentligen skulle jag ha bloggat igår. Eller, det var åtminstone så jag hade planerat. Men som många av er säkert redan vet så är planering inte riktigt min grej så det sket sig. Vilket det brukar när jag försöker planera. Jag vet inte varför jag inte använder kommatecken just nu. Det är ytterligare en grej som jag själv brukar irritera mig på  men nu fick det tydligen bli såhär...

Anyway.
Igår hörde jag något sjukt fantastiskt, bob hund kommer till Peace & Love! Hade då tänkt att jag skulle vara tidig och superuppdaterad (fast det är jag ju egentligen, lite iallafall, det är bara det att uppdateringen blev lite late här på bloggen) men som sagt så gick inte det så bra, det var alltså anledningen till varför jag skulle ha bloggat igår. (Wow, nu har kommatecknen kommit tillbaka, underbart.) Jag tycker bara mer och mer om bokningarna för i år, det känns som att den här sommaren kommer bli min sommar.
Apropå sommar och Peace & Love. Jag har blivit erbjuden att få jobba som funkis på festivalen i år. Blev jätteglad när jag såg det, för det betyder ju att jag kan spara in väldigt mycket pengar på det! Det finns dock en hake. Jobbet jag har blivit erbjuden är att jobba på jouren, vilket betyder att jag jobbar vid behov och därmed kan få rycka in när som helst under festivalen. Alltså måste jag vara nykter under hela festivalen, vilket känns rejält ovärt då jag faktiskt fyllt arton bara två veckor innan. Å andra sidan har vi pengafrågan. Vilket dilemma.

Vad göra? Hjälp mig. Har till 1 maj på mig att bestämma mig.





Kommentarer
Postat av: Leila

Tough call! Oo

2011-04-21 @ 14:48:06
URL: http://leilahs.blogg.se/
Postat av: Emelie

Kanske roligare att uppleva festivalen till max och verkligen njuta av det? Pengar är ju alltid gött, men en festival är ju ändå en festival liksom.

2011-04-21 @ 16:25:19
URL: http://thisiseemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0