we are the innovators

Gymmade idag, så jävla skönt. Det jag ändå saknar mest här ute på vischan är yoga, har blivit hur stel och hur seg som helst med tusen tankar i huvudet (så det blir nästintill kortslutning) och några yogapass i veckan skulle vara underbart. Här i sunklägenheten är det rätt svårt att få tyst med så tunna väggar som det är, så koncentrationen störs hur lätt som helst. Kanske någonting att efterlysa mer offentligt? Ja, definitivt. Tror många fler människor än man tror skulle nappa på det, kanske inte direkt, men iallafall efter ett tag. Och det är ju jävla skönt att bara koppla bort allt utom sig själv (och få en stark och smidig kropp på köpet).

Röda Korset i Mora har blivit mitt andra hem. Finns så sjukt mycket fina och unika grejer där, allt för en billig peng oavsett pris i handeln. Det är också underbart att bara gå in där och plocka ihop en helt egen stil, med lite fantasi funkar allt. Just nu är jag på jakt efter någon frän, stor stickad tröja som kan värma mig i vinter. Eller faktiskt redan nu, när jag gick till bussen i morse var det frost ute och längre upp i Dalarna har det den här helgen fallit upp till 3 dm snö. TRE DECIMETER. I SEPTEMBER. Insaaaane.

Nu ska jag steka ägg och sedan till tvättis, sayonara!

We are the innovators
They are the imitators
Come on
Hey don't you know how we started...
We forgot about love
But weren't broken hearted


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0