mykonos

Äntligen förstår jag matten! Fyfasen vad bra. Nu är jag inte alls lika orolig över att det är matteprov nästa vecka, känns nästan ganska bra faktiskt. På fredag ska jag till syon och prata om min framtid (oj, vad vuxet det låter) och kolla upp vad för möjligheter till en karriär utomlands som finns efter gymnasiet. Jag vill ju på något sätt ut i världen, se andra platser och kulturer och lära mig språk. Det känns som någonting för mig. Jag hoppas det finns någonting som passar bra som jag kan ha som mål, för har man ett mål blir det lättare med allt annat när man har någonting att sträva efter.

I oktober är det dags för Miljötinget 2010 i Ludvika, jag vill så gärna åka dit! Verkar sjukt grymt. http://miljotinget.se/ för den som är intresserad.

Fleet foxes, de absolut bästa just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0