just the same but brand new

ohyeahohyeahohyeah

Chill dag idag. Började tolv, hade kultur- och idéhistoria med halvflummig lärare och miniklass (skönt, alla får ta lika mycket plats och man kommer närmare varandra), sedan engelska med vikarie och sist matte i 45 korta minuter. Tänkte egentligen gå på stödmatte (jag?!?!? ja.) så att jag ska kunna förstå grunderna i kapitlet, men den var inställd så jag åkte hem istället. Har efter det bara tagit det lugnt och snöat in mig på min käre favoritVarg på nytt (and lovin' it). Han är bara för bra.

Funderar även på att skaffa en kort lugg, Mia Wallace-style. Vad sägs?

Har ju haft hellugg flera gånger förut, en gång lite kortare, men nu känner jag som värsta chicken som tvivlar. Go for it or drop it? Hilfe.

Nu drar jag vidare.
Tjoflöjt!

Kommentarer
Postat av: EMELIE

GÖR'T KVINNA!

2010-09-15 @ 22:13:05
URL: http://thisiseemelie.blogg.se/
Postat av: beeenjamin

danke att du visade vargen för mig för han är faktist rätt så grym/totallyawesome!

2010-09-17 @ 18:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0