jag fick feeling

I DID IT!!
Jag choppade luggen igår. Fyfaaaan vad najsigt säger jag bara, och samtidigt underbart att slippa ha håret i ögonen (jag är som en femåring, har alltid håret i ansiktet även om jag försöker få bort det på alla möjliga sätt) och ser ju faktiskt samtidigt helt okej ut. Eller, faktiskt, snygg. Maha. 


Såhär glad blev jag i min nya, "ryska" look (som Benjamin kallar den). Fetnajs.

Den här veckan har varit så otroligt avslappnad, nästan inget plugg och inga planer, men min vardag har fyllts av små guldkorn ändå. Som igår, då fikade jag med några tjejer i min klass och en chailatte, jag har verkligen saknat att sitta ett gäng med varsin värmande kopp te/kaffe/annan drickbar vätska och bara prata utan att bry sig om tiden. Orsa och Mora, mina nya "hem"städer, börjar vänja sig vid mig och jag vid dem. Det går bra nu.

Andra orsaker till extas:
Att husbygget har gått galant och jag älskar min tapet över allt annat
Att jag från och med idag slipper hosta upp en slemboll varje morgon (varit förkyld/sjuk sedan i fredags för de som missat)
Att min nya Jangostation rockar fett
Att vi flyttar in om exakt fyra veckor(!!!!)




Kommentarer
Postat av: elinis

FUCK ME BACKWARDS så snygg du är i luggen! <3<3<3

Ser fram emot lov och du + jag i skogen hos dig.

2010-09-17 @ 22:45:50
Postat av: jag

tack kära syster Teaberry! <3

i sommar, då jävlar blire björnjakt i dalaskogarna. halleluja!

2010-09-18 @ 16:24:07
URL: http://olse
Postat av: Leila

Det blev assnyggt! :D Du passar i det :)

2010-09-18 @ 17:41:02
URL: http://leilahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0