waiting for it to embrace me

Aloha fina ni!
Skolan återigen, har varit lite off dessutom eftersom jag spenderade helgen på Miljötinget i Ludvika. Det var så tjockt nice! Politiska debatter, projektarbeten, Johnossi samt trevligt folk och ekologisk mat. Muy bien muy bien. Har aldrig någonsin sett/hört/intresserat mig för Johnossi tidigare, vissta knappt vilka det var ens förutom den där låten jag hört på radio när jag suttit på bussen (annars lyssnar jag aldrig på radio). Fast jag måste faktiskt erkänna där att jag missat någonting i min vägran när det gäller konsumtion av radio. De var sjukt bra, och de båda var grymma på sin sak, vilket man riktigt hörde och märkte eftersom det faktiskt var live (awesome med gratiskonsert).

Skriver dock mer senare, eftersom jag har inställd lektion nu och borde plugga historia, har prov om mindre än en timme. Ej särskilt kul.

Btw, trevligt med nya läsare här! Det värmer en del måste jag säga. Extra kärlek till dem just nu.
Ciao

Kommentarer
Postat av: ljungberg.

Ja det kan jag förstå. Kulturer och konsthistoria är ju dom intressanta delarna av historia. Men det är nog som Feffe sa att det är läraren som tar död på ämnet... Vart en stor besvikelse, det ämnet.



(Jag tänker ta åt mig av kärleken till dina nya läsare för jag tycker jag är en ny läsare, tack!)

2010-10-26 @ 16:51:55
URL: http://lowfidelity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0