tar tvåan sitter ensam längst bak

Nej okej, jag åker sällan tvåan. (ettan är mer min grej) Antalet gånger det har hänt kan räknas på en hand, men dagens titel på inlägget återspeglar en annan sak: jag är nu i min hemstad. Så nice. Träffade Flina och Martini idag, hur underbart mysigt som helst, fyfasen vad jag har saknat er! Vi wajnade en stund i vår könsfria* ensamhet (tillsammans) om att vi inte festar ikväll, den felaktiga Halloween-dagen som man ändå firar på (Riktiga är ju trots allt den 31:a, alltså imorgon.). När vi ändå är inne på ämnet Halloween, jag är pepp på att göra en sen Halloween-fest, där de som kommer in måste vara utklädda. Sisådär på kanske onsdag? (Jag är på kryssning tis-ons, därför så sent) Vad sägs?

Iallafall. Jag slänger in en video som jag talat mig varm om till alla ni Norrlandsbor (what, ni kallar ju mig Nollåtta!!!!!!!!!!), som fint och fult visar min hemstad. Se och njut.


*Det var några barn som frågade mig och Martini om vi var tjejer eller killar. Jag svarade att vi var "hen". De förstod ingenting. Det var kul.

Kommentarer
Postat av: Leila

Woo! Oo Vi borde träffas, nood :) Om du vill asså xD



Hah, älskar videon xD

2010-10-30 @ 21:02:40
URL: http://leilalala.tumblr.com
Postat av: Flina

Hahahahah, barnen, så rätt

2010-10-31 @ 15:24:17
Postat av: beeenjamin

ungarna var skoj och videon var lite kul ockåå :)

2010-11-01 @ 11:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0