sæglópur

Sitter i skolan, har fått ett arbete som ska göras i Svenska A, en examinationsuppgift om fornordisk litteratur. Vet dock inte riktigt vad hon vill att vi ska göra, vi får stencil efter stencil med nya grejer (har tre sidor "veckans ord" som jag fortfarande inte har gjort). What's the point, liksom? Det finns väl annat man prioriterar, vilket jag också gör, eftersom främst förra veckan hade vi sjuuukt mycket att göra i de flesta ämnena (2 prov, 1 större inlämningsuppgift, muntlig grejsimojs, tusen läxor, läxförhör). Det känns lite onödigt med veckans ord då, som man hade främst i mellanstadiet.

Min svenskalärare är för övrigt extremt lik Monica Dominique, både i sätt och utseende. Märkte det när jag såg Doobidoo i fredags då Dominique var gäst tillsammans med Nanne Grönwall, Anders Johansson och Måns Möller. Shit, det måste verkligen inte finnas någonting att göra eller någonting att se på tv om jag sitter bänkad framför Doobidoo en fredagskväll.. Welcome to Orsa, I guess.

á lífi
Kominn heim
Sæglópur
á lífi
Kominn heim
það kemur kafari

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0