my fingertips are holding on to the cracks in our foundations

Det blir bara kallare och kallare nu, vi är på väg in i en ny istid med trettio minusgrader som kommer att hålla i under minst ett fjärdedels år, men som tur är slipper vi snart denna äckliga lägenhet. Vi flyttar nämligen in i huset om en vecka. Förstår ni, en vecka! Helt jävla sinnesjukt, men på ett fullkomligt utomordentligt vis. Det enda negativa jag kan se med detta är att jag säkert kommer glömma bort att jag ska gå av bussen mycket tidigare än vanligt, och istället hamna utanför Konsum med kölden som enda vän. (Shit vad deep det där blev, det var ej meningen.) Konsum, ICA och Willys Hemma, jag kommer sakna er.
Säger vi.

Idag har vi skolfoto. Jag längtar redan tills katalogen kommer, så jag kan ha mer koll (kontrollbehov, moi?) på folket här i skolan. Börjar iallafall få lite sådan, vilket är rätt nice om man ska hänga med i svängarna i denna håla. Hehe. Lunch nu, trevlans.


Kommentarer
Postat av: beeenjamin

åååh vad kul att flytta till nya huset!! Då kan man ju hälsa på dig någongång och spela schack på golvet :D



och skolkataloger är bra! Finns det mycket "drama" att hänga med i i dalarna?

2010-10-12 @ 13:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0