Long distance spread between us

Ledig idag, skönt som in i tus(enfot)ingen. Lyssnar nu för första gången på Vargens nya singel, vet att jag är lite efter men jag har faktiskt VETAT OM DEN i ett par veckor nu, bara det att jag inte haft möjlighet att lyssna tidigare. Herrejisses min varg, vad jag har saknat dig. Och du är lika bra som förr.

Så glad. Så nöjd.

För att återgå till någonting annat så tänkte jag berätta lite onödig skit sådärva. Jag har spenderat gårdagen och dagen med att tvätta mina kläder. Alla mina kläder. Det är som en nystart, jag tvättar bort doften av mitt gamla hem och insuper mitt nya hem och dess doft. Vintern får mig inte att klaga lika mycket som förr, snön ligger som en isbjörn över den nya världen jag har kommit till. Och jag tycker om det.

Det här är en bra dag. Jag hoppas att den lär bli lång och smitta av sig snabbare än vinterkräksjukan på alla er fina människor där ute. Delar med mig av den nya singeln och hoppas att ni blir lika glada som jag. Puss.

Kommentarer
Postat av: Leila

Love it! :D Men inte lika mycket som de (flesta) äldre låtarna, känns det som, men vill höra resten, nood :)

2010-11-15 @ 16:36:29
URL: http://leilalala.tumblr.com
Postat av: Anonym

Den är bRa! :) trevligt med mycket stråk och inte så mycket "beatz" som det brukar, fast nu är ju inte jag en expert :P

2010-11-15 @ 18:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0