i wasn't really looking for some more than some company on the dancefloor

Gårdagskvällen spenderades i Martinis systers lägenhet (fast ja, hon var ju ej där) med trevligt folk. Mest brudz, fast inte den där skrikiga och fjortis-iga typen utan de mer ohajwnpdfeasnnssss (med positiv innebörd). Hade även lite testosteron på plats i form av ett skelett och värden själv, Mr Ohlala (aka Martini le garconne). Alla var utklädda och jag fick äntligen tid att använda mig av min catsuit (okej jag menar kattdräkt, inte catsuit i dess riktiga betydelse). Jag gillar verkligen det här att klä ut mig när jag ska på fester eller dylikt, det är mycket roligare än att försöka göra sig snygg (vilket för de flesta säkert känns som ett hopplöst fall). Det är liksom okej att vara ful när det är maskerad. Haha!

Tog även lite bilder under kvällen, men eftersom internet här är så segt så för jag över dem på mitt fina trä-USB (som jag fick på Miljötinget) så jag kan ladda upp dem när jag är hemma.

Idag har jag även hunnit med en del. Åt en efterlängtad indisk lunch med Emelie, Leila och Flina som var helt underbar både med sällskapet och själva maten (jag nästan slickade ur skålarna och min tallrik). Jisses vad jag älskar och har saknat indisk mat, så lovely! Sedan tog vi en second hand-turné till Röda Korset, Ester och slutligen Myrorna, fyndade rejält och köpte en efterlängtad ryssmössa (i fuskpäls), en anorak, en påsväska och två helt adorable sjalar (den ena med gräsänder på, så fin!). Allt gick på mindre än 200 spänn, så jävla bra. Bilder på det kommer (kanske) senare, man vet aldrig.

Nu ska jag fixa mig lite bara för att det är kul. Puss!

Kommentarer
Postat av: Leila

Det var så mys idag! ;D

:)

<3

xD

2010-11-04 @ 22:10:34
URL: http://leilalala.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0