i see life in a different way

Tänkte att jag kanske borde ta upp mitt icke-användande av Spotify på nytt. May I make it clear to all of you doubters: Varför byta musiktjänst om man har någon som fungerar gott och väl redan nu? Måste man ha allt? Jag trivs bra med min Jango, varför då byta till någonting annat? Last fm har jag aldrig använt, Spotify gillar jag bara inte och iTunes har jag inte ens checkat. Vet knappt ens om jag skriver rätt och tar upp befintliga tjänster (åtminstone för det jag talar om just nu) eftersom jag är så icke-insatt. Kalla mig hipster eller vad fasen ni nu vill, men det är mina egna val som jag gör i brist på kompetens, ingenting annat. Så tänk efter en gång till innan ni säger någonting. Blupp.

För de som känner sig nyfikna på Jango kan man börja med att checka en av mina stations om de vill. http://www.jango.com/stations/262146019/tunein?song_id=162760
Puss.

Kommentarer
Postat av: ljungberg.

Är det fler som varit och hackat på dig nu eller vart kom det här försvarstalet från? :o

2010-11-15 @ 15:02:52
URL: http://lowfidelity.blogg.se/
Postat av: beeenjamin

inte för att göra dig ledsen men jag la ner mitt jango konto nyligen, för jag har inte loggat in på den på fett länge. Liksom du är nöjd med jango är jag nöjd med spotify :)

2010-11-15 @ 18:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0