hope there's someone

JAAAmen hörrninini. Har i ett desperat försök att inse att jag ej skriver då och då endast för mig själv sprungit omkring i min omgivning och hört mig för lite. Och nu säger jag såhär; beware, jag vet vilka ni är som läser. Nåväl, en del av er. Om jag vågar tro att det finns fler, alltså. Min fråga nu är: varför kommenterar ni inte om ni läser? Ibland lär man nog ha en åsikt om mina tankar, anse att jag tycker helt fel eller håller med mig till 110% i det jag skriver. Att jag skriver någonting som väcker känslor eller föder nya tankar och/eller åsikter hos dig som läser? Annars har jag uppenbarligen inte nått ut alls med det jag försökt göra från början; att sätta igång folks hjärnor och även dela med mig av lättsmält strunt som de flesta kan relatera till.

Skulle vara rätt trevligt att veta att ni finns iallafall, yeah.
Bonus för idag! En eloge till Leila (http://leilahs.blogg.se) som alltid har kommenterat. Hon är skittuff.

Kommentarer
Postat av: Leila

Awwh! Klart man kommenterar :)

2010-05-09 @ 19:36:12
URL: http://leilahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0