glóandi augu, silfurnátt

Så har jag misslyckats med uppdaterande ännu en gång, detta konstanta fenomen som tyvärr är oundvikligt när det gäller mig. Har varit så extremt slapp av mig och istället sprungit runt i affärer och fyndat, istället för att skriva om intressanta (hoppas jag?) och diskussionsbara ämnen som jag själv berörs mycket av. Häromdagen skrev jag ett kortare inlägg angående vikthetsen som existerar över vår jord, ett inlägg som jag egentligen skulle kunna skrivit i format liknandes en halv roman, men som jag inte hade tid att fullfölja. Kanske kommer ämnet tillbaka en annan gång, vilket jag nog ändå tror eftersom det är så stort. Kom gärna med egna synpunkter på detta, så tar jag upp både era och mina egna åsikter i ett kommande inlägg! Just nu orkar jag nämligen inte skriva så särskilt mycket mer, förutom att jag verkligen rekommenderar Jónsi för de stackars satar som ej upptäckt honom ännu.

Glóandi augu, silfurnátt
Blóð alvöru, starir á
Óður hundur er í vígamóð, í maga... mér


Kommentarer
Postat av: beeenjamin!

JONSI! :D

2010-05-30 @ 20:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0