animal arithmetic

Det är någonting jag tycker är väldigt tragiskt, att det är sådan fruktansvärd vikthets i vårt samhälle. Jag såg till exempel häromdagen att det finns en grupp på Facebook som heter "Vi som önskar att myggor sög fett istället för blod", vilken har flera av mina vänner som medlemmar. Även om det kanske börjat som ett "skämt" så tror jag ändå att det ligger sanning i det, annars skulle väl inte ens en tanke om en grupp som denna finnas och den skulle absolut inte få så många medlemmar som den faktiskt har om inte tanken gror i människans hjärna. En annan värd sak att fundera över inom detta ämne är att alla av mina vänner som gått med var av kvinnligt kön. Jag gick även in på gruppens sida och kollade runt lite, där man såg att nästan alla medlemmar var kvinnor eller tjejer. Är det inte illa, så säg?

Oavsett om man är "för smal" eller "för tjock" så tycker jag ändå det viktiga är att man lever och mår bra. Känner man sig snygg blir man det också, oavsett om man har storlek 32 eller 52. Over and out.

Kommentarer
Postat av: Leila

Jag önskar att myggor inte ens existerade. Fucking bastards. Det är den enda varelsen jag hoppas kommer att utrotas. Jag svär, de är naturens egen tortyrmetod.



Lite off topic? xD

2010-05-22 @ 22:18:35
URL: http://leilahs.blogg.se/
Postat av: beeenjamin!

jo, jag såg den. Men kan man inte bara leva med gott samvete, istället för att titta på kroppen? Liksom om man redan tränar en massa så är det helt okej hur man än ser ut liksom, för det är väl typ så din lagom tränade kropp ser ut? Fast det vrästa är smala tjejer som är pjantiga och så för att de har lite hull...kom igen det ska sitta där!

2010-05-24 @ 18:13:19
Postat av: beeenjamin!

har låt namnet nått med texten att göra? :)

2010-05-24 @ 18:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0