a certain romance





pretty.

Så jag kanske borde skriva någonting. Vädret skiftar riktigt mycket, igår var det både sol och regn och vind och litelite snö och idag när jag vaknade snöade det för fullt! Fy farao vad jag blev ledsen i ögat. Här går man och väntar på att sommaren ska komma så man kan vandra omkring i tunna kläder (som de som känner mig vet har jag helst jäkligt tunna plagg på mig) utan att frysa och bara dra ut med cykeln anytime. Underbart. Det var en fruktansvärt fin regnbåge på parkeringen utanför le sunklägenhet igår dock, avled nästan lite i själen av vackerheten hehehe. (vackerhet är inte ett ord va? Äh saksamma.)

Engelska A nationella reading+listening samt writing är avklarat nu, känns skönt, men ser ej fram emot matten. Snälla skola ta slut nu jag är trött på dig.

Kommentarer
Postat av: Sara

lisa om Säljes: FYNDA MASSOR!:

Hej, vilken storlek är nr 20 i och hur mycket går frakten på? :)



Hejsan.

Det är storlek Small. Sitter verkligen jättesnyggt.

frakten är 48 kr.

MVH

2010-05-05 @ 15:40:06
URL: http://gulabax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0