permanently blue for you

SOMMARLOV!!!!!!
Så sjukt mysigt trevligt bra och alla möjliga superlativ som finns! Lovet påbörjas dock med diverse skador, rivit mig på en spik på vaden, slagit en skåpdörr i bröstet, bränt sönder handen på brinnande matolja samt fått skumma insektsbett i ansiktet efter en runda med Mördarn (a.k.a Jerry). Ska nog kanske bli lite mer försiktig, eller går klumpighet att träna bort?
Trots alla små missöden så är jag ändå glad. Lov, för fasiken, loooov! Imorgon åker vi dessutom söderut mot Västerås och sedan Tuna för två studentfiranden, sedan stannar jag nog några dagar i både Västerås, Tuna och Kungsör (som jag nog tidigare nämnt). Fyller även år på lördag så all uppvaktning uppskattas. He. He. He. Tänker nog aldrig bli en såndär tråkig gamling som skickar in "All uppvaktning undanbedes" till tidningen, jag älskar att fylla år! Varför gör man ens sådant? Är det för att visa omvärlden att "hej här finns jag", som någon slags motsatt effekt för att man egentligen VILL ha uppmärksamhet? Som någon attention-grej på ett artigt sätt, liksom? Eller vill man bara inte bli äldre? Eller också har man kanske bara helt enkelt tröttnat på att fylla år, vad vet jag. Det lär nog vara en bra bit dit för min del iallafall. Är även glad för att jag ska träffa min familj och vänner i kära gamla Tuna, kommer bli helt underbart fint. Ett halvår har jag bott här, det känns nästan inte så, känns som att jag bara bott här några veckor men samtidigt som en evighet. Nu är iallafall ettan över, och till hösten börjar jag Samhällsvetenskapliga programmet med inriktning kultur, en helt ny klass som jag egentligen vet vilka nästan alla mina nya klasskompisar kommer att bli. Lär bli en ganska livlig klass, kan jag tänka mig! Trevligt värre.

Men nu är det lov (som jag nu upprepar för tredje gången (?)) och då kanske jag ska berätta vad som hägrar i sommaren för min del! Som ni nu vet så åker jag neråt imorgon och jag vet inte riktigt än hur länge jag stannar. Senare i sommar har jag fått jobb som funktionär (eller nåt) på Orsayran, vilket jag tror kommer bli väldans kul! Nytta med nöje, så att säga. Utöver detta har jag planerat att chilla utav bara helvete, om jag inte skaffar mig några andra planer. Som ni förmodligen vet om ni känner mig så är jag lika kass som en amöba är på att spela fotboll på att planera saker och ting.. Men som jag brukar säga: det lööööööööööööööser sig!

Tycker även om en viss person, vet inte om du kommer läsa det här någonsin, men jag tycker iallafall om dig.

Orsaker till extas:

Sommarlov!!!! Jag på Orsabeachen 2010 (nej jag målade mig inte i bikini för visste inte vilken jag skulle ha :( )
http://www.youtube.com/watch?v=w8HRCacAQ-4
Mysgullig låt av nya favoriten Chairlift.


Acne 2010


Färgade ögonbryn!!!!!

Noah and the Whale

Mjukglass - bästa i sommar!


bapara baparara! Adiós!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0