i'm still an animal

I fredags kom jag hem till Orsa igen. Gick trött in till mitt rum och såg något som jag för ett ögonblick glömt bort - mittemot min säng stod en likadan keyboard som finns på Stålfors. Nu har jag suttit och plinkat varenda dag sedan jag kom hit och har redan blivit bättre, om jag får säga det själv. Just nu är jag inne på Silvia samt Animal av Miike Snow, men också Hoppipolla och Ára bátur av finaste Sigur Rós, and the progress is a fact. Gillar att ha någonting att sysselsätta mig med nu, det har kändes lite tomt innan, men nu är det alldeles prima ballerina!

Har därför varit lite off, står hela tiden med mitt fina instrument! Vilket jag även kommer att göra nu, så ciao så länge.


Kommentarer
Postat av: beeenjamin!

oh vad trevligt med keyboards! :D och plankningar! :D

2010-07-06 @ 11:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0