i fly like a paper, get high like planes

Det snurrar i min skalleeeeeeeee
Nej okej, det var kanske inte den låten som skulle nämnas i detta inlägg, men tycker nog ändå att det passar rätt så bra in (liksom Paper Planes) med hur nuläget är. Skolavslutning snart, vilken flertalet av mina kontakter redan haft, men i år infaller min egna dagen innan min födelsedag. Stannar i Tuna/Västerås/Kungsör ett tag då, så hör gärna av er om ni vill ses ni i de nedre regionerna (åh älskar hur jag formulerade detta, lite.. ah.) från och med 10/6. Är dock rätt så upptagen med studenter och liknande första dagarna, men annars så blir det väl rätt naiz I guess.

Gårdagen spenderas mestadels på cykel tror jag nog, halvnegern och jag cyklade till Skeer utan att veta vägen och det var ett helt äventyr det i sig, korsade gallerbroar med otäck höjd som i en annan Indiana Jones-film och träffade en överkörd råtta (som jag så gärna vill kalla bisamråtta, men sådana finns ju ej på dessa breddgrader tror jag) och även två överdrivet tama katter. Cyklar är bäst, man kan ta sig fram överallt, men under denna färd dog till och med jag och mina vader/lungor. Herrejisses, vilka uppförsbackar! Och att köra halvvilse där var ej särskilt roligt, resan dit tog lite över en timme medan vägen hem tog mindre än tjugo minuter. Nerförsbacke då i och för sig, men anyway. Tiden på Skeer blev dock ej lång, men kanske lika bra det. Man ska ju ändå sluta när man är på topp, right?

En tanke såddes dock i mitt huvud efter en mindre incident på slutet. Varför kan inte en brud vara lika badass som en snubbe?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0