who's your sexy gal?

Sååååå. Idag blir det dejt med tvättstugan, ej särskilt roligt, men jag har samlat på mig smutstvätt i närmare två veckor nu och graden rena kläder börjar sina. Har velat ganska mycket idag och börjat planera två Tunabesök, det första några dagar vecka 9 och det andra 12-14 mars. Tjinga om du vill träffas då! I surely want to.

Mycket film i skolan även idag, först avslutade vi Patrick 1,5 som vi tittade på på svenskan + engelskan, mycket bra film om ett bögpar som ska adoptera ett barn, jag älskar hur regissören Ella Lemhagen spelar på normer och fördomar och försöker reda ut dessa genom att använda humor. Kickass, säger jag bara. Även spanskalektionen bestod av film, denna gång av något som liknande Almodóvars version av porr. Quite nice (om man gillar sådant, det vill säga). Lär bli två lektioner till med spansk porr, eftersom filmen är lång och lektionerna är korta. Shiiiet vad jag ser fram emot det, not.

Tvättstugan om fyra minuter, here I come, my love. (OCH NEJ DU SKA INTE UPPFATTA DET SOM NÅGONTING PERVERST, "THE DIRTY MIND" HAR JAG EN INOFFICIELL PATENT PÅ!!) 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag vill träffas, jag vill träffas!

2010-02-10 @ 18:37:10
Postat av: Lisa

då gör vi det!

2010-02-11 @ 19:12:03
URL: http://olsenolsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0