vaka

Det är helt insaaaane hur insnöad jag är på Sigur Rós nu. Kan inte sluta lyssna, och har bestämt mig för att köpa skivan med alla deras "Untitled"-låtar någon gång ganska snart. Skulle egentligen behöva ta mig en tur till Bengans och köpa på mig lite skivor i allmänhet, men nu är det ju ganska så jättemånga mil mellan mig och skivhimlen. Hur som helst, om mina planer fungerar som jag tänkt mig så lär jag stanna lääänge i Tuna/Västerås om inte alltför länge. Har nämligen sportlov 26/2-9/3 och sedan blir det Tuna igen den 12-14/3. (Och sedan igen 16-18/4...ehhhe) Tuna in my <3!

Ibland funderar jag på att gå ur Facebook. Jag tog ju bort min bilddagbok för ungefär en vecka sedan, och jag känner faktiskt ingen större förlust efter det. Vill man ha tag i mig får man nå mig på mobilen (som jag för övrigt alltid har på mig). Problemet är dock att i denna omoderna miljö (haha) har man ej Comviq utan förbaskade och Telia-ägda Halebop som operatör, vilket betyder att det kostar jävligt mycket pengar för mig att messa och/eller ringa till någon här. Å andra sidan är Comviq bra eftersom alla i Tuna har det, men jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Kanske försvinner fejjan ändå (förmodligen inte, som den velpotta jag är), hade absolut tagit bort den om det inte varit för alla kontakter iallafall. Men jag förstår inte riktigt, varför kan inte alla i hela världen ha samma operatör så att man kan ringa gratis till alla världens hörn? Skulle vara helt perfekt.

Iallafall, imorgon börjar jag spela handboll. Det ni.

Kommentarer
Postat av: Leila

yay! :D vi måste träffas näru kommer hit, nood :)



och btw, facebook suger. jag skulle själv ta bort min om jag förstog hur xD



host SCREAMWORKS OUT NOW! host



eheh... :)

2010-02-12 @ 16:09:20
URL: http://leilahs.blogg.se/
Postat av: Lisa

tycker jag med, ey. emelie har redan tjingat, vi kanske kan ses alla tre?



fb = </3



hahahahah hörrödudu

2010-02-12 @ 19:55:44
URL: http://olsenolsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0