með suð í eyrum við spilum endalaust


Jag har kommit på att jag vill se Sigur Rós någon gång. Någon gång i mitt liv. De och Patrick Wolf, men det har jag redan sagt alldeles för många gånger. Förstår du hur fantastiskt det skulle vara? Mitt liv skulle bli komplett.

Så nu frågar jag, vem vill hjälpa mig att hålla utkik efter eventuella konserter och/eller festivalspelningar och sedan kanske tänka sig att gå med mig? Du behöver inte ens gilla någon av dem, tänk på privilegiet att få gå med moi! Haha, skämt åsido. Men en kul upplevelse skulle det självklart vara.


Kommentarer
Postat av: Leila

Aah, fan vad kul att du bloggar :D



Jag skulle löööööööööve-a att se Patrick :D Men beror ju på när/var och sånt xP

2010-02-07 @ 15:20:27
URL: http://leilahs.blogg.se/
Postat av: Lisa

hehehehhehehhhhh



Jag med. vill ha information!

2010-02-09 @ 16:23:24
URL: http://olsenolsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0