jag följer varje steg du tar

Åh Darin Darin Darin, vad du är bra. Med stor risk för att låta som en efterhängsen ÅHJAGÄLSKARDIGOCHDUÄRMINBARAMINÅÅÅÅÅÅHSHIIIITJAGSKULLEDÖFÖRDIGDAAARINJAGÄÄÄÄÄLSKARDIG!!!!-fjortis så kan jag lugnt säga att den lille kurdgrabben från Vällingby är en av mina favoriter. Det står jag dock för, och har alltid gjort. Egentligen är det så långt ifrån min "genre" man kan komma, men Darin har någonting extra! Och ja, jag är faktiskt fullt seriös.

Och fan vad jag är korkad. Teknik är verkligen inte min grej. Skulle fixa lite bilder och klicka lite tralalala och sen försvann alla mina bilder. Var typ 300 stycken. JIPPIE vad glad jag blir. Ska tröstäta kladdkaka som min far var så vänlig att köpa till mig och Marie igår! NOMNOMNOM

Såhär ser Lisa ut när allt fuckar upp sig:


Kommentarer
Postat av: Leila

True, han har någonting extra. Too bad att han ska spoila det genom att medverka i melodifestivalen :/ xD

2010-02-21 @ 17:27:27
URL: http://leilahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0