it ain't over, i'm not done

Fever Ray, La Roux, Gaga... Elektroniskt med starka, kvinnliga röster verkar vara skiten för min del just nu. Musik, musik, musik, en vardag som totalt väller över mig. Hur kommer det sig egentligen att jag aldrig lärt mig spela något instrument? Helt sinnessjukt, när man tänker efter. Ska försöka spara ihop till en kulig synth (parallellt med ihopsparningen till Hamburg-resan i höst, undrar hur det kommer gå), eller kanske införskaffa en melodika som min kära Elina tipsat om. Litet, kul och behändigt. Klaviatur har ju också visat sig vara min grej lite, eftersom jag tycker det är lättast att spela på gehör på dessa instrument. Åh, vad jag skulle vilja ha en flygel i framtiden. När jag blir rik (vänligen notera min fina, bestämda framtidsform) ska jag banne mig köpa en. En antik flygel som har en historia men ändå funkar superbt!

Imorgon ska jag på audition för TV4:s Körslaget. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Leila

good luck! :D

2010-02-16 @ 20:39:48
URL: http://leilahs.blogg.se/
Postat av: Leila

good luck! :D

2010-02-16 @ 20:40:08
URL: http://leilahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0