and I said,I know it well

Att skiljas från vänner är alltid svårt, särskilt när de är nya och i ett mer osäkert skede. Någonting som jag tycker har varit bra med flytten är att jag efter den har vetat och märkt vilka som är mina riktiga vänner, de som fortfarande vill behålla kontakten med mig även fast det är över 30 mil emellan oss alltsom oftast. På något sätt tycker jag till och med att relationen till de jag fortfarande har kvar har blivit starkare, och jag tror aldrig förr att jag varit så lycklig som jag är nu.

Det är hemskt att skiljas från er. Men det blir lättare för varje gång, för att jag vet att ni ändå finns kvar.
Puss.


Kommentarer
Postat av: Emelie





Saknar dig jättemycket redan, men vi ses snart igen, love.

2010-08-23 @ 14:26:04
URL: http://thisiseemelie.blogg.se/
Postat av: Leila

Du är redan saknad <3

2010-08-23 @ 15:10:27
URL: http://leilahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0