viðrar vel til loftárása

Sov till halv elva idag, första gången på...jag minns inte hur länge. Det var riktigt skönt iallafall, men det hade ju också sina orsaker. Stannade uppe halva natten (som jag skrev att jag skulle göra), det fascinerar mig fortfarande att jag var vaken så länge jag var. Sista gången jag kollade på klockan var den 02.21, sedan somnade jag kort därefter. Tror jag nog iallafall.

Påsklov nu. Vet inte riktigt vad jag ska göra, utom att plugga. Ta det lugnt, käka ägg och sova, I guess. Någon film blir det säkerligen också, om jag inte har någonting bättre för mig. Vill göra någonting, men vet inte vad. Har noll fantasi och är lite rastlös. Not a good combination hehe.

Áttum okkur draum
áttum allt
við riðum heimsendi
við riðum leitandi
klifruðum skýjakljúfa



Kommentarer
Postat av: Anastasia

visste inte att du blogga ;) jag saknar dig faktist :( när kommer du och hälsar på igen? <3

2010-04-02 @ 17:22:39
URL: http://anikitina.blogg.se/
Postat av: elisabeth

ahmen du det gör jag! ibland. saknar dig med, kommer till tuna om 2 veckor. <3

2010-04-03 @ 19:35:38
URL: http://olsenolsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0