it's you who puts me in the magic position

HERREJISSES SÅ BRAIGT
Jag fick nyligen (well för någon dag sedan) ett mejl från Vargen och blev totalt helt överlycklig. The Conqueror är inne på sista inspelningarna nu och kommer att komma någon gång i år. Och mer än en fjärdedel av detta år har gått, vilket betyder att det ej kommer kännas som särskilt lång väntetid även om den inte kommer ut förrän i december. Åh, vad jag är glad nu. Vargen själv säger att denna skiva kommer vara mer personlig än tidigare (hur nu detta kan vara möjligt) och han ursäktar sig för att det tagit sådan tid. Snart finns han nog i min lilla brevlåda iallafall och då kommer lyckan vara total. Så jag har längtat efter detta!

Har hittat sheet för Hoppípolla också (som om det skulle vara så svårt) och eftersom jag inte har någon form av klaviatur så har jag ritat upp två C-skalor och försöker spela på ett papper... Nej, jag skojar bara. Men det är självklart lite tråkigt att inte ha något att spela på, det verkligen kliar i fingrarna! Ska spara lite pengar tror jag nog. Till det, alltså. För sparar gör jag ju redan.

Regnet står som spön i backen (varifrån kommer det talesättet egentligen?) Ej särskilt roligt, eftersom jag ska ut med hunden nu. Well well, hörs va.

Kommentarer
Postat av: Leila

Oo

Yaaay! :D

Känner mig så out of touch när det gäller Patrick xP Borde nog checka hans sida snart... :)

2010-04-10 @ 20:02:00
URL: http://leilahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0