hey you up in the sky

HERREJISSES SÅ BRAIGT vol. 2
Du gillar detta. Jag gillar detta. Alla borde gilla detta. Är äntligen klar med turismen (eller jag har utnämnt mitt arbete klart bara för att jag inte orkar göra mer nu heheheh), vädret är naiz, har cyklat omkring i byn en timme och faktiskt insett att det är ganska underbart fint här. Det är ju nu jag börjar se hur stället ser ut, eftersom när vi flyttade hit var ju allt täckt med snö. Björnarna var även i ide då. Vågar inte ta mig ut i skogen alls, är skitskraj för att en björn, varg eller (hemskaste ever) orm skulle dyka upp. Fyfan, får ju hjärtklappning bara jag ser en decimeterlång halvdöd kopparorm ligga blick stilla på marken. Jag är så förbaskat rädd att jag inte ens kan se en orm på bild eller på teve utan att jag ryser och/eller måste dra upp fötterna i soffan. Vad tusan skulle en DECIMETERLÅNG HALVDÖD KOPPARORM kunna göra mig?
Illa. Mycket illa.
Åtminstone vad mitt bakhuvud säger, även fast det totalt saknar logik och trovärdighet.

Saker jag måste göra:
Bestämma vilken författare jag vill skriva om samt läsa något av denne (Svenska)
Börja på min argumentation om svordomar (för, engelska)
Bli klar med turismen (Turism + Turism & Resor)
Vinna på rap battle (rap som i ey yo motherfucker, ej luft från magen)
Städa rummet
Rensa kläder
Svara på fråga 22-29 massmedier (Samhäll)
Plugga till provet, kap 9 (21/4, Spanska)
Plugga glosor, kap 9 (14/4, Spanska)
Tvätta
Skriva massor med brev

Saker jag vill göra:
Sova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0