brazilian sun

OH YEAH OH YEAH OH YEAH OH YEAH
Idag är jag på bra humör. Trots mensvärk, trötthet och bränd tumme. (Yes, klantarslet har bränt tummen. Så illa att det dunkar värre än musiken under en fjortisfest) Sitter nu med fryst dill i handen så att smärtan kanske lägger sig lite. Problematiskt detta, det är högertummen det handlar om, jag är högerhänt, allt blir lite svårare med vänster. Lyckades ändå diska men det blev problem när jag skulle ta mer diskmedel, ajaj! 

Har varit ute och cyklat och köpt frimärken, och hundstackarn klarade sig alldeles prima ensam hemma! Har varit ute med honom tre gånger idag och han är så gullig nu när vi har rakat ner honom. Han ser ut som en liten mask haha, som farsan säger. Men det var det bästa man kunde göra, för annars var det nog dags att döpa om honom till Trasselsudd. Hans päls var tovigare än mitt hår, och det lär säga en del. Har köpt en karta frimärken så kolla brevlådorna de närmsta veckorna så kanske det kommit något hihi. Om jag nu kan skriva när min tumme är så svullen och ajig! Annars så får det gå ändå, för jag känner mig lite dissig som inte skrivit något mer och jag gillar ju det. Lär bli bra.

Nu tinar dillen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0